Aprašymas
Discovery 3D dėlionės Kosmosas. 3 dėlionės rinkinyje
Kosmoso tematikos 3D dėlionės rinkinys smagiam galvosūkiui. Dėlionės kuriamos „Flip effect“ principu, o tai reiškia, kad pakeitus perspektyvą juda ir vaizdas paveikslėlyje.
Discovery 3D dėlionės Kosmosas. 3 dėlionės rinkinyje yra trys dėlionės: 2×63 vnt ir 1×100 vnt.
Tinka amžiui: 5+
Pakuotės matmenys: 25 x 20 x 6 cm.
Įspėjimas! Produkte yra smulkių detalių ir jis netinka vaikams iki 3 metų amžiaus.
„Discovery Channel“ (1985–1995 m. žinomas kaip „Discovery Channel“ ir dažnai vadinamas tiesiog „Discovery“) yra Amerikos kabelinis kanalas, priklausantis „Warner Bros.
Discovery“, viešai parduodamai bendrovei, kuriai vadovauja generalinis direktorius Davidas Zaslavas. 2012 m. birželio mėn.
„Discovery Channel“ buvo trečias plačiausiai platinamas prenumeruojamas kanalas Jungtinėse Amerikos Valstijose, atsiliekantis nuo dabartinių TBS ir „The Weather Channel“; jis pasiekiamas 409 mln. namų ūkių visame pasaulyje per pagrindinį JAV kanalą ir įvairūs nuosavybės teise priklausantys arba licencijuoti televizijos kanalai tarptautiniu mastu.
Iš pradžių ji teikė dokumentines televizijos programas, daugiausia dėmesio skiriant populiariam mokslui, technologijoms ir istorijai, tačiau 2010 m. ji išsiplėtė į realybės televiziją ir pseudomokslines pramogas.
2018 m. rugsėjo mėn. kanalu „Discovery Channel“ gali naudotis maždaug 88 589 000 mokamos televizijos namų ūkių Jungtinėse Valstijose.
Istorija
Johnas Hendricksas 1982 m. įkūrė kanalą ir jo patronuojančią įmonę „Cable Educational Network Inc.“.
Keletas investuotojų (įskaitant BBC, Allen & Company ir Venture America) surinko 5 milijonus dolerių pradinio kapitalo, kad galėtų pradėti tinklą.
„Discovery Channel“ pradėjo transliuoti 1985 m. birželio 17 d. Iš pradžių jis buvo prieinamas 156 000 namų ūkių ir buvo transliuojamas 12 valandų kiekvieną dieną nuo 15 val. ir 3 val. Apie 75 procentai jos programų turinio niekada nebuvo transliuojama per JAV televiziją.[10] Pirmaisiais savo veiklos metais kanalas daugiausia dėmesio skyrė edukacinėms programoms – kultūros ir laukinės gamtos dokumentiniams filmams bei specialioms mokslo ir istorijos laidoms. Tuo metu ji taip pat transliavo kai kurias sovietines programas, įskaitant naujienų programą „Vremya“.
Tuo metu kanalas taip pat teikė dvi teleteksto paslaugas per savo VBI: Infotext (siūlo naujienas iš Associated Press, taip pat informaciją apie žemės ūkio verslą ir žemės ūkį, įskaitant Čikagos prekių biržos prekių kainas, kurios vėluoja 15 minučių) ir Datavizion. (siūlomos smulkmenos, keistos naujienos, žaidimai ir palydovinės televizijos vadovas); abi paslaugos buvo sukurtos iš WHA-TV Madisone, Viskonsino valstijoje, ir jas valdė Viskonsino-Madisono universitetas.
1988 m. kanalas pristatė naktinę programą „World Monitor“ (kurią gamina „The Christian Science Monitor“). Taip pat 1988 m. kanalas debiutavo kasmetiniame programavimo triukas, pavadintas Shark Week; savaitės trukmės renginys išpopuliarėjo praėjusio amžiaus dešimtajame dešimtmetyje ir toliau rodomas kiekvieną vasarą. Iki 1990 m. kanalas buvo pasiekiamas daugiau nei 50 milijonų namų ūkių.
2000-ųjų pradžioje kanalas pradėjo keisti savo dėmesį, siekdamas pritraukti platesnę auditoriją, įtraukdamas daugiau tikrove pagrįstų serialų, kuriuose daugiausia dėmesio skiriama automobiliams, profesijoms ir spekuliacinių tyrimų serijoms; Nors perorientuota programavimo strategija pasirodė populiari, „Discovery Channel“ reitingai ėmė mažėti iki dešimtmečio vidurio. Žiūrovų sumažėjimas buvo plačiai siejamas su per dideliu pasitikėjimu keletu populiarių serialų, tokių kaip „Monster Garage“ ir „American Chopper“.
Kai kurie kritikai teigė, kad tokios laidos nukrypo nuo „Discovery“ ketinimo teikti daugiau edukacinių laidų, skirtų padėti žiūrovams sužinoti apie juos supantį pasaulį. 2005 m. „Discovery“ pakeitė savo programavimo kryptį, įtraukdama daugiau populiarių mokslo ir istorinių temų.[15] 2006 m. tinklo reitingai galiausiai atsigavo.
2006 m. sausio 4 d. „Discovery Communications“ paskelbė, kad prie „Discovery Channel“ prisijungia laidos vedėjas Tedas Koppelis, vykdomasis prodiuseris Tomas Bettagas ir kiti aštuoni buvę ABC naujienų žurnalo „Nightline“ darbuotojai.
Tinklas tais metais buvo nominuotas septyniems Primetime Emmy apdovanojimams už tokias laidas, kaip „Skrydis, kuris atsikovojo“ (dokumentinis filmas apie „United Airlines“ 93 skrydžio užgrobimą per 2001 m. rugsėjo 11 d. teroristinius išpuolius) ir „Deadliest Catch“ (realybės serialas apie grupę jūros gėrybių žvejų).
2007 m. į populiariausias „Discovery Channel“ serijas buvo „Emmy“ ir „Peabody“ apdovanojimus pelniusi „Planet Earth“, „Nešvarūs darbai“, „Mitų griovėjai“ ir „Deadliest Catch“. „Discovery Channel“ 2008 m. buvo įtrauktas į „Fight Quest“ ir „Smash Lab“.
2010 m. rugsėjo 1 d. 43 metų Jamesas Jay Lee įžengė į „Discovery Communications“ būstinę Silver Spring mieste, Merilando valstijoje, ginkluotas ginklu. Lee paleido bent vieną šūvį ir keletą darbuotojų laikė įkaitais; vėliau jį nušovė policija.[18][19] Lee paskelbė kritiką tinklui Savetheplanetprotest.com.
2015 m. gruodžio mėn. „Discovery Communications“ pristatė savo „TV Everywhere“ paslaugą „Discovery Go“, kurioje yra tiesioginis ir užsakomas vaizdo įrašas iš „Discovery Channel“ ir aštuonių jo giminingų tinklų.
Discovery 3D dėlionės Kosmosas su daryta iš 3 skirtingų dėlionių vienoje dėžutėje su virvele nešimui.
Dėlionės: 2×63 detalės; 1×100 detalių.
Discovery 3D dėlionės Kosmosas. 3 dėlionės rinkinyje: 126 detalės
Discovery 3D dėlionės Kosmosas. 3 dėlionės rinkinyje sudaro 100 detalių.
Discovery 3D dėlionės Kosmosas matmenys: 31x23cm.
Rekomenduojama vaikams nuo 6 metų.
Netinkamas mažiems vaikams, nes yra smulkių dalių.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.