Aprašymas
Stalo žaidimas Super matematikos šnipas lietuvių kalba 2-4 žaidėjai
Greitas matematikos žaidimas
Įvaldykite matematiką šiame jaudinančiame lygčių sudarymo žaidime!
Lavinkite įgūdžius, pergudraukite priešininkus ir pasinerkite į savo vidinį genialumą tapdami šnipų vadu!
Stalo žaidimas Super matematikos šnipas 2-4 žaidėjai išsami informacija:
Matematikos mokymasis tampa nuotykiu su „Super Math Spy“ – lygčių sudarymo žaidimu.
Sudėtis, atimtis, daugyba ir dalyba nebėra simboliai, o jūsų įrankiai nugalėti priešininką.
Turėdami begalines galimybes kiekviename raunde, jūs ir jūsų vaikai visada mėgausitės šiuo žaidimu, nes nė vienas raundas nebus toks pat.
Yra priežastis, kodėl tai mūsų perkamiausias žaidimas jau daugiau nei 5 metus. Puikiai tinka vaikams nuo 8 metų.
Ar galite tapti šnipų vadu ir įveikti savo draugus? Sužinokime.
„Mano dukterėčia įsimylėjo matematikos mokymąsi, o mano sesuo mane už tai myli!“ – Kanchan (mitybos specialistas)
Labai įtraukiantis STEM pagrindu sukurtas lygčių sudarymo žaidimas. – Vandana ir Hrit (9 ir 8 metų vaikų tėvai)
Trumpa apžvalga:
– Kiekvienas žaidėjas gauna 5 korteles ir užsideda dekoderio akinius.
– 1 žaidėjas ridena kauliuką ir visi žaidėjai, naudodami pirštų atspaudų žetonus, bando sudaryti lygtį, kuri atitiktų jų viršutinės kortos numerį.
– Žaidėjas, kuris pirmas sudarys lygtį, laimi ir išmes savo kortą. Kiti pasilieka savo kortą savo krūvos apačioje.
– Grąžinus žetonus į krūvą, nugalėtojas ridena kauliuką ir prasideda 2 raundas.
– Laimi tas, kuris pirmas atsikrato visų savo kortų.
Stalo žaidimas Super matematikos šnipas 2-4 žaidėjai: Kaip žaisti?
Pasiruošimas:
– Kiekvienas žaidėjas pradeda užsidėdamas dekodavimo stiklą ir gaudamas po 5 kortas.
– Sudėkite pirštų atspaudų žetonus į krūvą.
Žingsniai:
1. 1 raundas prasideda, kai 1 žaidėjas ridena kauliuką, po kurio kiekvienas žaidėjas apverčia savo viršutinę kortą.
2. Jūs greitai bandote pasirinkti pirštų atspaudų žetonus iš krūvos ir skubate sudaryti lygtį, kuri būtų lygi skaičiui jūsų kortelėje. Lygtyje turi būti simbolis ant kauliuko. Pvz., jei kauliukas rodo „-“ ženklą, o jūsų kortelėje parašyta 24, jūsų lygtis gali būti: 3 X 9 – 2 -1 = 24.
3. Kas pirmas sudarys lygtį, laimi šį raundą ir sušunka „Misija įvykdyta“. Laimėtojas atsikrato kortelės, o pralaimėtojas ją pasilieka krūvos apačioje. Visi pirštų atspaudų žetonai grįžta į krūvą ir 1 raundas baigiasi.
4. Ankstesnio raundo nugalėtojas ridena kauliuką ir prasideda kitas raundas.
5. Asmuo, kuris pirmas surenka savo 5 kortas, tampa „šnipų vadu“ ir laimi žaidimus.
Pastaba: slaptas numeris ant piršto atspaudo žetono atskleidžiamas tik su dekodavimo akiniais.
Kas yra dėžutėje?
100 misijos kortelių, 27 pirštų atspaudų numerių žetonai (1–9), 1 medinis kauliukas, 4 dekodavimo akiniai.
Stalo žaidimas Super matematikos šnipas 2-4 žaidėjai produkto specifikacijos:
Dėžutės matmenys (cm): 26,7 x 21,6 x 4,6
Svoris (g): 483
Kalba: lietuvių
Rekomenduojamas žaidėjų amžius: 8-108 metų
Netinkamas vaikams iki 3 metų, daug smulkių detalių, galimybė paspringti.
Gamintojo šalis: Indija
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.